ZPĚT

Kompletní seznam signálů na obrazovce AVV s popisem


 

ŘÍZENÍ

   
ZAP Spínač řízení zapnut Poloha S101
VYP Spínač řízení vypnut Poloha S101
RID Řídící počítač ve vlaku master Obsazené stanoviště
RIZ Řídící počítač ve vlaku slave Řízený vůz

PŘ.REŽ.

(zobrazuje předvolený režim CRV&AVV - poloha přepínačů)  
AUT Zvolen režim ARR Poloha S111
CB Zvolen režim cílové brzdění Poloha S111
MAN Zvolen režim manuálně Poloha S111
ZK Zvolen režim zkoušení Poloha S111 + HJP + S103
NORM Normální provozní režim Poloha S120
NOUZ Nouzový provozní režim Poloha S120

REŽIM

(zobrazuje skutečný režim řízení CRV&AVV)  
AUT Zvolen režim ARR nebo CB  
CB Zaveden režim CB  
OJV Je zapnut optimalizátor jízdy  
ZK Zaveden režim zkoušení  

CÍLOVÉ

(Stav cílového brzdění)  
OK Aktivní provozní režim CB  
CHYB Chybový stav CB  

SMĚR

   
P Směr vpřed Poloha S103
O Neutrální poloha Poloha S103
Z Směr vzad Poloha S103

HJP

(Hlavní jízdní páka)  
S Souhlas HJP v poloze S
J Jízda HJP v poloze S nebo J
V Výběh HJP v poloze V
BE Brzda elektrodynamická HJP v poloze BE, BP nebo R
BP Brzda pneumatická HJP v poloze BP nebo R
R Poloha rychlobrzda HJP v poloze R
TZA Tlačítko závěru S243
pozn: BP a R jsou inverzní, tzn. * zhasne pokud je HJP v dané poloze  

STAVY

   
JSOU Povoluje nárůst pom. tahu do plusu - od HJP  
JPOH Povoluje nárůst pom. tahu do plusu - od trakce  
BSOU Souhlas k odbrzdění samočinné brzdy Regulátor rychlosti
BPAM Pomocný signál pro vytváření BSOU (výše)  
POH Vlak je v pohybu Indikace pohybu
VYPP Vyřazení funkce parkování Při zrušení parkování (BE -)
NAHP Náhradní parkování doplňkovou brzdou  Při poruše parkovací
MER Probíhá odměřování délky vlaku Po stisku KPJ

VLAK

(řídící povely pro vlak)  
JpC Je požadována jízda  
BpC Je požadována brzda  
PARK Je požadováno parkování  

VŮZ

(řídící povely vlastního vozu)  
JpM Je požadována jízda  
BpM Je požadována brzda  
VSV Sepnut součinnostní ventil samočinné brzdy od Y109
VDBO Sepnut odbrzďovací ventil doplňkové brzdy od Y106 INVERZNÍ
VDBB Sepnut brzdící ventil doplňkové brzdy od Y105
VCB Sepnut ventil čistící brzdy Y122.C, Y123.B

ZPĚT MC

(zobrazuje zpětné signály)  
Js Jízda je skutečná  
Bs Brzda je skutečná  
POH Pohotov k jízdě (na ŘÍ vlak, na ŘÁ vůz)  
EDB Na ŘÍ EDB na vlaku pohotova, na ŘÁ EDB na voze zapnuta  

MAGNET

(snímače informačních bodů)  
SS Snímač sever (levý/pravý) B151 - levá, B152 - pravá
JJ Snímač jih (levý/pravý) B151 - levá, B152 - pravá

BRZDIČ

   
VPB Provozní brzdění  
VPO Provozní odbrzdění  
VNP Nízkotlaké přebití  
VPS Plnící švih  
VZA Závěr  
PRF Preference ARR vůči HJP (HJP je zadán nižší účinek brzdy, než potřebuje ARR)
pozn: první tečka - napětí před spínačem ventilu  
  druhá tečka - napětí za spínačem ventilu  
  hvězdička - povel k sepnutí  
  hvězdičky zobrazují řídící povely pro spínače z počítače A201  
  tečky slouží k indikaci napětí před a za spínačem  

TLAKY

   
tAS hlavní potrubí  
tBS rozvaděč DAKO - BV1 > 2 bar S502
tCS rozvaděč DAKO - BV1 > 0,3 bar S503
tDS doplňková brzda > 0,3 bar S504
tES přední podvozek > 1,5 bar S505
tFS zadní podvozek > 1,5 bar S506
tGS napájení přídavné brzdy > 2,5 bar S507
tHS přídavná brzda > 0,8 bar S508
pozn: Dolní mez tlaku v hlavním potrubí > 3 bar S501
  Horní mez tlaku v hlavním potrubí > 4,6 bar S500

LS90

   
YS Opakovač - žluté světlo  
CS Opakovač - červené světlo  
ZS Opakovač - zelené světlo  
YM Opakovač - žluté mezikruží  
pozn: zobrazuje okamžitý stav vlakového zabezpečovače A402.A  

RYCHLOST A ZRYCHLENÍ

V1 skutečná rychlost 1.nápravy v km/h změřeno
V2 skutečná rychlost 2.nápravy v km/h změřeno
V3 skutečná rychlost 3.nápravy v km/h změřeno
V4 skutečná rychlost 4.nápravy v km/h změřeno
VS skutečná rychlost vyhodnocená CRV vypočteno
VpRR požadovaná rychlost ARR zadáno
VpCB požadovaná rychlost CB zadáno
A1 skutečné zrychlení 1.nápravy změřeno
A2 skutečné zrychlení 2.nápravy změřeno
A3 skutečné zrychlení 3.nápravy změřeno
A4 skutečné zrychlení 4.nápravy změřeno
AS skutečné vyhodnocené zrychlení vypočteno
ApRR požadované zrychlení ARR zadáno
ApCB požadované zrychlení CB zadáno
N1 * 1.náprava zapnuta do měření zadáno
N1 xxxx nastavený průměr kol 1.nápravy v mm zadáno
N2 * 2.náprava zapnuta do měření zadáno
N2 xxxx nastavený průměr kol 2.nápravy v mm zadáno
N3 * 3.náprava zapnuta do měření zadáno
N3 xxxx nastavený průměr kol 3.nápravy v mm zadáno
N4 * 4.náprava zapnuta do měření zadáno
N4 xxxx nastavený průměr kol 4.nápravy v mm zadáno
dV Odchylka rychlosti ARR vypočteno
dA interní signál ARR  
fACB interní signál ARR  

POM.TAH

   
dPT Časová změna poměrného tahu  
OPT+ Omezení kladných hodnot poměrného tahu  
OPT- Omezení záporných hodnot poměrného tahu  
PTC Poměrný tah centrálně pro celý vlak
PTM Požadovaný poměrný tah místně pro vlastní vůz
PTMk Požadovaný poměrný tah místně (korigovaný) Dle PT1, PT2
PT1 Skutečný tah místně pohonu 1  
PT2 Skutečný tah místně pohonu 2  

BRZDY

   
dPB Signál podílející se na řízení průběžné brzdy  
AfO Signál podílející se na řízení průběžné brzdy  
AfB Signál podílející se na řízení průběžné brzdy  
PsRJ skutečný tlak v řídící jímce brzdiče B103 - není zapojeno
PsSB fiktivní brzdový válec B101
PpEB Signál udávající požadavek na účinek EDB  
PsEB Signál udávající požadavek na účinek EDB  
dPEB Signál udávající požadavek na účinek EDB  
dD2 Signál podílející se na řízení průběžné brzdy  
tPO Nastavená délka odbrzďovacího pulzu  
tPB Nastavená délka brzdícího pulzu  
Pekv Tzv. ekvivalentní tlak (100% EDB) mbar (*)  
PdDB Požadovaný tlak doplňkové brzdy  
PsDB Skutečný tlak doplňkové brzdy B102
dPDB Regulační odchylka doplňkové brzdy (mbar)  
(*) stanovuje úměru mezi účinkem EDB a třecích brzd  
pozn: zobrzuje veličiny řízení samočinné pneu.brzdy a součinností EDB a třecích brzd
  signály udávající požadavek na účinek EDB a jeho plnění v přepočtu na účinek třecích brzd

TLAČÍTKA

   
Vypni N1 vypne/zapne 1.nápravu do měření  
Vypni N2 vypne/zapne 2.nápravu do měření  
Vypni N3 vypne/zapne 3.nápravu do měření  
Vypni N4 vypne/zapne 4.nápravu do měření  
Test Vyvolání hardwarového testu čidel  
Zkoušení Zvolen režim zkoušení